Servis Modülü ile hem bakım çizelgelerine bağlı dönemsel olarak tekrarlayan servis faaliyetlerini, hem de önceden planlanmamış, müşteri servis çağrılarına dayalı olan tek seferlik servis emirlerinin takibini ve raporlamasını yapabilirsiniz.
Servis randevu kaydıyla müşterilerinizin istek ve şikayetlerinizi tutabilirsiniz. Tarihleri garanti durumu, ürün içeriği gibi detayları sorgulayabilirsiniz. Personel atayabilirsiniz.
Özelliklerimiz
Müşterilerinizin servisinize getirdikleri tüm ürünler veya verdiğiniz tüm hizmetler için servis fişi oluşturabilir
Servise gelmeden önce randevu kaydı açarak randevu uyarılarından faydalanabilir
Servis bakım sözleşmesi düzenleyerek bakım tarihi uyarılarından faydalanabilir
Servis fişlerinde teslim eden, teslim alan, teslim saati, ürün bilgileri, bildirilen arızalar ve yapılan işlemleri kaydedebilir
İşlemi yapacak personelinizi ve servise çıkan aracı belirleyerek personel iş yükü raporları alabilir
Servis fişleriniz için durum tanımlamaları yaparak belirlediğiniz durum değişikliklerinin müşterinize sms veya e-mail aracılığı ile iletilmesini sağlayabilir
Servis fişlerini tek tek veya toplu olarak irsaliye ve faturaya aktarabilir
Servis paketleri tanımlayabilir ve servis fişleri ile ilgili pek çok rapor alabilirsiniz